Torn City Basic - Re:aww im just clever lol - TCBasic Foorumi

TCBasic-foorumi

aloituspostaus vastausketjussa näkymäsäännötapuohjeet

Foorumilista Torn City Keskustelu Torn City Uutiset
povekas Käyttäjä aloittelija
Virat: 2

aww im vain fiksu lol - 2007/07/19 01:35 lol wow im kuuluisa hehe en koskaan tuntenut ketään tc ennen kuin liityin sain kaikki minun vinkkejä torncity perusasiat olet tavallaan mennyt ohi pisteen kalliilla tavalla kyllä tein ostaa muutaman luovuttajan pakkauksia ja myi ne huutokaupassa.... Ainoa tapa ansaita sijoitus kalliilla tavalla on myydä paljon tavaraa kauppoihin ja rikoksia (ei nuku auttaa myös lol) joten ostat tappiolla markkinoilla ja myydä takaisin kauppoihin ostin paljon tavaraa ihmisiltä liian vielä tappiolla minulle, mutta hei teki 25 millin kaupoissa tekemällä sen tällä tavalla olen hidastanut paljon nyt cus seuraava sijoitus saatu networth on 50 millin ja en tarvitse ostaa donor packs enää koska im pärjään hyvin koska se on pääasiassa treenaan en ehkä ole niin kova kuin jotkut pelaajat vanhempi kuin minä mutta sitten taas saatan olla lol käytän nyt pisteitä refil ja kaksinkertaistaa minun koulutus olen harvoin hyökätä ellei im chaining tai todella kyllästynyt olla samalla tasolla yleensä vaikka pidän sitä hauskaa tapasin muutaman cool kaverit pelissä ja im naimisissa best lookin piraatti koskaan
  | | J√§rjestelm√§nvalvoja on poistanut julkisen kirjoitusoikeuden k√§yt√∂st√§.
Hogfather Käyttäjä Veteraani
Virat: 99

Re:aww im just clever lol - 2007/07/19 01:51 Hei Busty. Todella fiksua. Hyvin tehty.
TheThirdMark Käyttäjä Veteraani
Virat: 124

Re:aww im just clever lol - 2007/08/07 14:58 Todellakin. Ostin kuitenkin vain 4 DP:tä kerralla. Ihan vain aloittaakseni.
Foorumilista Torn City Keskustelu Torn City Uutiset
Jaa ystäville
TCBasic